mandag 26. januar 2015

Naturbevissthet

I denne oppgaven skulle vi fokusere på naturbevissthet. Jeg syntes det var vanskelig å få frem i bildene, pga lite inspirasjon. 

Likevel ble jeg ganske fornøyd med dette bilde. Det viser hvordan klima ødelegger vannet vårt ved å ha små sprekker, noe som går utover tilstedeværelsen for dyr.  
'


I dette bilde fokuserte jeg på hvordan isen ikke legger seg over hele treet. At det er for varmt i luften slik at snøen smelter fortere. Jeg ble også veldig fornøyd med redigeringen i bilde.

Alt i alt så syntes jeg bildene mine ble fine. Jeg ble fornøyd med redigering og lyset i bildene. Jeg syntes også jeg klarte å plassere motivet på en bra måte. Likevel syntes jeg at bildene ikke helt passet inn i oppgaven. 

3 kommentarer:

  1. Du har jobbet med komposisjon på en, for meg, klar og tydelig måte og fått til gode komposisjoner som også har fint lys og vinterstemning i seg

    SvarSlett
  2. Veldig bra bilder Jennis!Syntes du har klare og fine bilder og gode komposisjoner.

    SvarSlett
  3. Veldig bra bilder Jennis!Syntes du har klare og fine bilder og gode komposisjoner.

    SvarSlett